پرسش‌های متداول

الو تعمیر، تعمیرگاه مجهز تعمیر و نصب لوازم خانگی و صنعتی است که سامانه و اپلیکیشن موبایل الو تعمیر را برای آسایش کاربران عزیز فراهم نموده است. الو تعمیر دارای جواز کسب و فعالیت ( شماره مجوز: 0466475351 و کد شامد: 236309-0-63-689777-2-1) می باشد.

خیر؛ الو تعمیر خدمات خود را به صورت مستقیم و به صورت تخصصی در زمینه تعمیر و نصب لوازم خانگی و صنعتی ارائه می دهد و دارای کارشناسان فنی مجرب، دو کارگاه تعمیرات مجهز و یک دفتر مرکزی پشتیبانی است.

نصب و تعمیر لوازم خانگی و صنعتی، تخصص الو تعمیر است.

در حال حاضر حوزه فعالیت الو تعمیر، استان اصفهان و در شهرهای اصفهان، شاهین شهر، سپاهان شهر، بهارستان، دولت آباد و فلاورجان می باشد.

از ویژگی های الو تعمیر به موارد زیر می توان اشاره نمود؛

  • درخواست نصب و تعمیر آسان و با روش های مختلف
  • تعمیر و نصب تخصصی در کوتاه ترین زمان
  • مناسب ترین هزینه خدمات تعمیر و نصب و امکان پرداخت در محل
  • هزینه رایگان ایاب و ذهاب و پیک اختصاصی
  • ضمانت تعمیر و تحویل
  • پیگیری سفارشات آنی از طریق اَپ و پیامک
  • سامانه برخط و آنلاین و اپلیکیشن کاربردی
  • دارای جواز کسب و کار و ثبت شده
  • صرفه جویی در وقت
  • ایمن و پشتیبانی سریع


برای ثبت درخواست، سه روش موجود است:

  • ثبت از طریق اپلیکیشن الو تعمیر (10% تخفیف)
  • پر کردن فرم ثبت درخواست در وب سایت الو تعمیر
  • تماس با شماره 6912 3435 و یا 30 90 007 0913

 

کارشناسان پشتیبانی الو تعمیر، با توجه به اطلاعات ارائه شده با شما تماس خواهند گرفت و جهت مراجعه هماهنگی لازم انجام خواهد شد.

در صورتی که دستگاه غیر قابل حمل باشد و یا قابلیت تعمیر در محل را داشته باشد، دستگاه در محل تعمیر می شود و در غیر اینصورت توسط پیک اختصاصی الو تعمیر به کارگاه تعمیرات الو تعمیر منتقل می گردد و پس از تعمیر و تست، در محل مورد نظر شما تحویل داده می شود (در زمان دریافت دستگاه، ضمانت نامه تحویل معتبر ارائه می گردد)

الو تعمیر دارای جواز فعالیت رسمی می باشد و علاوه بر این، رسید اختصاصی به همراه هولوگرام در هنگام دریافت دستگاه به شما تحویل داده می شود.
این رسید به منزله ضمانت دستگاه شما توسط الو تعمیر است.

پس از ثبت سفارش، هماهنگی لازم توسط کارشناس فنی نصب انجام می گیرد و کارشناس به محل مراجعه نموده و دستگاه را نصب می کند.

در صورتیکه دستگاه تعمیری درقسمتی که کارشناس فنی تعمیر نموده است دچار مشکل شود، الو تعمیر بدون دریافت هیچگونه هزینه مازاد دستگاه را برای شما تعمیر می نماید؛ لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون گارانتی تعمیر و نصب به قوانین و مقررات مراجعه کنید.

در هر مرحله که وضعیت درخواست شما تغییر پیدا می کند، پیامکی حاوی جزئیات درخواست برای شما ارسال می شود؛ علاوه براین، شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن الو تعمیر، از وضعیت تعمیر دستگاه خود مطلع شوید.

رایگان است و نیاز به پرداخت هیچ وجه مازادی نیست.

الو تعمیر متعهد است که مناسب ترین هزینه خدمات تعمیر و نصب را از کاربران دریافت نماید و فعالیت خود را بر محور اخلاق و مشتری مداری ادامه دهد.
ضمنا هزینه خدمات پیش از هرگونه اقدامی به کاربر اطلاع رسانی می گردد.

هزینه تخمینی تعمیرات بر اساس ظاهر و اطلاعات ارائه شده قابل تخمین زدن است، اما برای تعمیر یک دستگاه، باید جوانب مختلف و درونی دستگاه را بررسی نمود، تا به نوع کار، قطعات مورد نیاز و نهایتا به هزینه دقیق تعمیرات پی برد.
الو تعمیر هزینه تخمینی را پیش از انجام به کاربر اعلام می نماید.

کارشناسان فنی و پیک اختصاصی الو تعمیر دارای دستگاه کارت خوان هستند؛ همچنین امکان پرداخت از طریق انتقال پول و سامانه آنلاین نیز قابل انجام است.
هزینه کلیه خدمات پس از تایید کاربران و دریافت کالا و در محل انجام می گیرد.

ساعات کار رسمی الو تعمیر، روزهای غیر تعطیل از ساعت 8:30 الی 15 در نوبت اول و 17 الی 20 در نوبت دوم می باشد؛ اما ساعات مراجعه کارشناسان فنی و یا پیک الو تعمیر، با هماهنگی با کاربران تنظیم می شود.

برای آسایش کاربران و بهره مندی از خدمات نوین، نرم افزار موبایل (اندروید) با نام الو تعمیر در دسترس قرارگرفته است که می توانید آن را از طریق کافه بازار، گوگل پِلی و مایکت دانلود و نصب نمایید.

لطفا برای مشاهده راهنمای کار با اپلیکیشن الو تعمیر بر روی راهنمای موجود در اپلیکیشن و وب سایت کلیک نمایید.

در صورت نیاز شما، امکان مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی وجود دارد.

الو تعمیر جهت رفاه حال شما راه های ارتباطی متعددی فراهم نموده است؛ 

  • ارسال پیام از اپلیکیشن
  • تماس با 6912 3435 031 و یا 30 90 007 0913
  •  واتس اَپ و تلگرام به شماره 30 90 007 0913

همچنین با مراجعه به اینستاگرام الو تعمیر، اطلاعات مفیدی دریافت خواهید کرد.

بله؛ الو تعمیر در اینستاگرام فعال است و نکات آموزشی مختلفی برای کاربران فراهم آورده است.

با ما در تماس باشید

درصورتی که سوال خود را در لیست موجود پیدا نکردید می توانید از طریق فرم زیر پرسش خود را مطرح نمایید؛ پشتیبانی الو تعمیر در کوتاه ترین زمان پاسخگوی سوال شما خواهد بود.

TOP