ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی سپاهان

نمایندگی جاروبرقی سپاهان اصفهان یعنی الو تعمیر، اینجاست که حتی در صورت تمام شدن گارانتی دستگاهتان، از جهت سرویس و تعمیر جاروبرقی های سپاهان جارو، آن هم به صورت تخصصی و تضمینی، هیچ نگرانی نداشته باشید.

وقتی دستگاهتان بی پناه تر از همیشه است یعنی گارانتی اش تمام شده و یا مشکلاتی برایش پیش آمده که شامل گارانتی نمی شود؛ نگرانی وجود ندارد زیرا همیشه می توانید روی الو تعمیر، نمایندگی جاروبرقی سپاهان اصفهان، برای سرویس و تعمیر جاروبرقی تان حساب کنید.

با اینکه جاروبرقی یکی از جان سخت ترین لوازم خانگی است، اما از بقیه لوازم برقی بیشتر به تعمیر و سرویس نیاز پیدا می کند، همه ما، فارغ از نوع و برند جاروبرقی مان، تا کنون به نحوی تجربه ای از ایجاد انواع خرابی ها و مشکلات در جاروبرقی مان داشته ایم؛ یک روز مکش اش کم می شود، یک روز دسته اش می شکند، یک روز نازلش گیر می کند، یک روز دکمه ها یا سوییچ هایش درست کار نمی کنند، یک روز صدای عجیبی می دهد، یک روز خاک به بیرون پخش می کند، یک روز خاموش نمی شود و خدایی نکرده یک روز اصلن روشن نمی شود! 

خلاصه که باید برای همه این روز ها به نحوی آماده بود، اگر زبان جاروبرقی تان را یاد بگیرید و به این علائم خطری که به شما نشان می دهد توجه کنید می فهمید که مریض شده و دارد رنج می کشد و باید برای سرویس و تعمیر به مراکز معتبر مثل الو تعمیر، نمایندگی جاروبرقی سپاهان اصفهان، ببریدش تا قبل از این که مشکلات جزئی به آسیب های جدی و جبران ناپذیر، یا بسیار گرانی تبدیل شوند.

در ادامه این پست از سایت الو تعمیر، به عنوان نمایندگی جاروبرقی سپاهان اصفهان، به طور ویژه به جاروبرقی های برند سپاهان جارو و نکات مربوط به تعمیر و سرویس آن ها می پردازیم؛ اما لازم به ذکر است که شما می توانید برای هر نوع و برندی از جاروبرقی و حتی سایر لوازم خانگی، از خدمات تعمیر و سرویس دوره ای پلتفرم الو تعمیر استفاده کنید؛ حتی برای تعمیر جاروبرقی صنعتی نیز می توانید درخواست خود را به صورت تلفنی و یا از طریق سایت یا اپلیکیشن الو تعمیر ثبت کنید.

معرفی برند سپاهان جارو

به عنوان یک ایرانی، شاید شما هم مثل من عِرق ملی شدیدی داشته باشید و از شناخت برند ها و محصولات با کیفیت ایرانی به وجد بیاید؛ بنابراین اول به معرفی این شرکت می پردازیم؛ 

شرکت سپاهان جارو یکی از پیشگامان صنعت تولید جاروبرقی ایرانی است که بیش از چهار دهه سابقه دارد و به عنوان یکی از معتبرترین برندهای داخلی شناخته می‌شود. این شرکت با تمرکز بر کیفیت، نوآوری و ارائه خدمات پس از فروش، جایگاه ویژه‌ای در بازار ایران پیدا کرده است.

کمی هم از تاریخچه شرکت سپاهان جارو بدانیم؛ این شرکت با هدف تولید مکنده هایی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه برای بازار ایران، در اواخر دهه ۱۳۶۰ شمسی در اصفهان تاسیس شد. از تحولات و دست آورد های این شرکت از دیرباز تاکنون می توان به موارد ذیل اشاره کرد: توسعه خط تولید از مدل‌های ساده به جاروهای پیشرفته، ورود به بازارهای بین‌المللی در دهه ۱۳۹۰ ، دریافت گواهی‌های استاندارد ملی و بین‌المللی(اخذ استانداردهای CE و ISO 9001)، انتخاب به عنوان برند برتر از دیدگاه مصرف کننده در چندین دوره، توسعه شبکه خدمات پس از فروش در سراسر ایران.

به طور خلاصه خرید از سپاهان جارو انتخاب خوبی است زیرا محصولاتش تولید داخل هستند و با قطعات باکیفیت تولید می شوند که این قطعات کمیاب نمی شوند. گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر داخل کشور دارد و قیمت مناسب تری نسبت به رقبای خارجی دارد. تجربه تعمیر و مقایسه این جارو با سایر جاروها در نمایندگی جاروبرقی سپاهان اصفهان، هم گواهی به کیفیت قطعات این برند می دهد. خب حالا که با سپاهان جارو آشنا شدیم در ادامه به نکات اصلی کاربردی درمورد نگه داری و نظافت، تعمیر و سرویس این جارو ها می پردازیم؛

نکات مهم نگهداری و نظافت جاروبرقی های سپاهان جارو

متخصصین مجرب نمایندگی جاروبرقی سپاهان اصفهان، توصیه می کنند که رعایت نکات طلایی اما ساده زیر برای افزایش عمر دستگاهتان ضروری است:

  • نظافت منظم مخزن زباله: در صورت امکان، بعد از هر بار استفاده، مخزن را کاملاً تخلیه کنید. هفته‌ای یکبار مخزن را با آب ولرم و یک شونده ملایم بشویید و حواستان باشد که قبل از استفاده مجدد حتماً مخزن را کاملاً خشک کنید.
  • محافظت از فیلترها: فیلتر اصلی دستگاهتان را هر 2 هفته یکبار تمیز کنید. فیلتر HEPA را ماهانه با برس نرم و به آرامی پاکسازی نمایید. فیلترهای قابل شستشو را هر 3 ماه یکبار با آب ولرم بشویید و حتما بعد از شستشو، فیلترها را 24 ساعت در هوای آزاد کامل خشک کنید.
  • نگهداری صحیح از برس های نازل و شلنگ: موها و نخ‌های گیر کرده در برس را حداقل هفته‌ای یکبار خارج کنید. داخل شلنگ مکش را ماهانه با رد کردن دستمال مرطوب تمیز نمایید از کشیدن شلنگ روی سطوح تیز یا داغ خودداری کنید.
  • مراقبت از موتور و سیستم الکتریکی: هرگز بیش از 30 دقیقه مداوم از جارو استفاده نکنید. بعد از هر 15 دقیقه کار، 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید. از تماس آب با قسمت‌های الکتریکی دستگاه جلوگیری کنید. از کشیدن ناگهانی سیم جاروبرقی از برق در حالت روشن خودداری کنید.
  • نکات نگهداری عمومی: جارو را در محیط خشک و خنک نگهداری کنید. از قرار دادن دستگاه در معرض نور مستقیم خورشید خودداری نمایید. دستگاه را از ضربه مکانیکی محافظت کنید. سیم برق را نکشید و محکم دور دستگاه نپیچید.
  • سرویس دوره‌ای: هر 6 ماه یکبار دستگاهتان را برای چکاپ کامل به نمایندگی جاروبرقی سپاهان اصفهان بسپارید.

با رعایت این نکات ساده می‌توانید عمر جاروبرقی سپاهان خود را تا 2 برابر افزایش دهید و همیشه از عملکرد بهینه آن لذت ببرید.

خرابی های شایع تعمیر شده در نمایندگی جاروبرقی سپاهان اصفهان

شاید فکر کنید جاروبرقی‌های سپاهان جارو، چون ایرانی هستند قدرت ماورایی دارند و خراب نمی شوند! ولی خوب است بدانید آن ها هم ممکن است مانند هر برند دیگری، با مشکلاتی مواجه شوند. خرابی‌های شایع جاروبرقی های سپاهان جارو که در نمایندگی جاروبرقی سپاهان اصفهان، تا کنون تشخیص و تعمیر شده است به قرار زیر می باشند؛

  • جاروبرقی روشن نمی‌شود

این مشکل ممکن است به یکی از علل ذیل ایجاد شود: قطع بودن سیم برق یا مشکل در دوشاخه، سوختن فیوز جاروبرقی، خرابی کلید و سوئیچ روشن و خاموش دستگاه، آسیب دیدن موتور، به طور کلی توصیه می شود در صورت بروز این مشکل سریعا به نمایندگی جاروبرقی سپاهان اصفهان مراجعه کنید.

  • قدرت مکش جاروبرقی کم شده است

این مشکل هم علل مختلفی دارد که ممکن است بسیار ساده و یا پیچیده باشند: پر بودن مخزن یا کیسه، گرفتگی شلنگ یا نازل، فرسوده شدن فیلترها، خرابی یا فرسودگی توربین که در این صورت سروصدا یا لرزش غیرعادی هم خواهد داشت.

  • جاروبرقی صداهای غیرعادی می‌دهد

صداهای جدید و عجیب و غریب ممکن است به علل ذیل ایجاد شوند: گیر کردن اجسام خارجی در شلنگ یا نازل، گیر کردن اجسام خارجی در توربین دستگاه، خرابی بلبرینگ موتور که ممکن است نیاز به روغن‌کاری یا تعویض داشته باشد و شل شدن قطعات داخلی.

  • جاروبرقی بوی سوختگی می‌دهد 

سوختن تسمه موتور در مدل‌های قدیمی تر ممکن است این مشکل را ایجاد کند، منبع بو ممکن است به علت گرم شدن بیش از حد موتور در صورت استفاده طولانی‌مدت بدون استراحت باشد، آسیب دیدگی سیم‌کشی داخلی هم محتمل است.

  • خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی 

ممکن است به علت داغ شدن موتور و خاموش شدن دستگاه با سیستم حفاظتی اتفاق افتاده باشد که باید صبر کنید و بگذارید خنک شود و مجدد امتحان کنید. ممکن است مشکل در سنسورهای داخلی باشد که نیاز به بررسی فنی توسط کارشناسان نمایندگی جاروبرقی سپاهان اصفهان دارد. خاموش شدن دستگاه ممکن است صرفا به علت نوسانات برق باشد که در آن صورت استفاده از محافظ برق حین کار با دستگاه توصیه می‌شود.

  • جاروبرقی خاک را پس می‌دهد 

علل احتمالی این پدیده اسف ناک عبارتند از: پارگی کیسه زباله در مدل‌های کیسه‌ای، ممکن است فیلتر شکسته یا درست نصب نشده باشد پس فیلترها را چک کنید، ترک خوردن بدنه یا شلنگ دستگاه نیز می تواند این مشکل را ایجاد کند که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

اگر جاروبرقی سپاهان جارو شما هر کدام از این مشکلات را دارد، می‌توانید از خدمات الو تعمیر، به عنوان نمایندگی جاروبرقی سپاهان اصفهان، برای تعمیر تخصصی و اصولی دستگاهتان کمک بگیرید. 

چه موقع برای سرویس به نمایندگی جاروبرقی سپاهان اصفهان مراجعه کنیم؟

جاروبرقی‌های سپاهان مانند هر دستگاه دیگری برای عملکرد بهینه نیاز به مراقبت منظم دارند، که قسمتی از این مراقبت ها که از دست شما بر می آمد را در قسمت های قبل شرح دادیم؛ و اما اهمیت قسمتی که از دست نمایندگی جاروبرقی سپاهان اصفهان بر می آید یعنی انجام سرویس دوره‌ای را الان شرح می دهیم؛ سرویس دوره ای نه تنها از خرابی‌های زودرس و پرهزینه جلوگیری می‌کند، بلکه قدرت مکش و بازدهی و عمر دستگاه شما را افزایش می‌دهد و باعث کاهش مصرف برق دستگاه نیز می شود. 

زمان بندی اقداماتی که باید برای سرویس دوره ای تخصصی و غیر تخصصی انجام شوند در جدول زیر به صورت خلاصه آورده شده است:

بازه زمانی اقدامات لازم
پس از هر بار استفاده تخلیه مخزن/کیسه زباله - تمیز کردن فیلتر اولیه
هر 1-2 ماه تمیز کردن کامل فیلترها - بررسی شلنگ و نازل
هر 6 ماه سرویس موتور - بررسی تسمه (در مدل‌های دارای تسمه)
سالانه بررسی سیم‌کشی - سرویس تخصصی توسط نمایندگی جاروبرقی سپاهان اصفهان

و اما ببینیم نمایندگی جاروبرقی سپاهان اصفهان (الو تعمیر) چه اقداماتی انجام می دهد که در سرویس دوره‌ای ضروری هستند؟

وقتی دستگاهتان را برای سرویس به نمایندگی جاروبرقی سپاهان اصفهان می برید علاوه بر اقدامات لازم برای رفع مشکلی که بخاطر آن مراجعه کردید، جهت سرویس کلی و کامل تر دستگاهتان، اول یک بازدید کامل از آن به عمل می آید جهت بررسی ظاهری و تشخیص مشکلات اولیه و ارزیابی عملکرد کلی دستگاه (مکش، صدا، لرزش و ...).

سپس نوبت تمیزکاری داخلی دستگاه است؛ با تخلیه کامل مخزن زباله، شست‌وشو یا تعویض فیلترها (فیلتر هپا، فیلتر اسفنجی و ...) و پاک‌سازی مسیر مکش و لوله‌ها از گردوغبار و گرفتگی.

کم کم کار تخصصی تر می شود و نوبت بررسی سیستم الکتریکی و موتور می رسد با تست سلامت موتور و سیم‌کشی ها، چک کردن کلیدها، تست برد الکترونیکی و اتصالات و بررسی مصرف برق جهت عدم وجود نوسان.

در صورت نیاز قطعات فرسوده تعویض می شوند یعنی قطعاتی که بیشتر در معرض فرسودگی هستند مثل برس، شلنگ، نازل یا سایر قطعات آسیب‌دیده. روغن‌کاری بخش‌های متحرک در صورت نیاز انجام می شود.

و از آنجایی که کار از محکم کاری عیب نمی کند در آخر نوبت تست نهایی دستگاه است با روشن کردن دستگاه و اطمینان از عملکرد صحیح، بررسی قدرت مکش و عدم وجود نشتی هوا، تأیید نهایی سلامت دستگاه قبل از تحویل انجام می شود.

اگر دستگاه شما صدای غیرعادی دارد یا مکش آن کاهش یافته، حتماً به مراکز مجاز خدمات سپاهان جارو مراجعه کنید. برای سرویس‌های تخصصی می‌توانید از الو تعمیر به عنوان نمایندگی جاروبرقی سپاهان اصفهان کمک بگیرید.

چرا الو تعمیر؟

 

Alo-tamir یک پلتفرم تخصصی در زمینه ارائه خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی و صنعتی در اصفهان است که به صورت آنلاین و تلفنی درخواست‌های مشتریان را دریافت می‌کند. الو تعمیر واسطه نیست! یک تعمیرگاه است.

تصور کن فردا مهمان داری که ناگهان جاروبرقی روشن نمی شود، یخچالت قهر کرده، لباس‌هایت در ماشین لباسشویی گیر می کنند، یا پکیج در یه روز سرد زمستانی کار نمی کند! وقتی عجله داری و در چنین شرایطی، سخت است که برای هر کدام از لوازم خانه ات جدا جدا دنبال تعمیر کار بگردی، الو تعمیر مثل یک مرکز آمبولانس تخصصی برای لوازم خانگی ست که ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی و رسیدگی به بیماری های لوازم خانگی است که با یک تماس یا چند کلیک و ارائه درخواست آنلاین، کارشناسان الو تعمیر مثل قهرمان های قصه ها سر و کله شان پیدا می شود و مشکل را ریشه‌یابی و حل می‌کنند. قبل از تعمیر هزینه ها رک و پوست کنده گفته می شود و شفاف هستند و پس از اتمام کار خبری از افزایش هزینه ها به بهانه های مختلف نیست، خیالت هم از تخصص و کار بلدی شان، با ضمانت نامه کتبی که برای تعمیر ارائه می دهند، راحت می شود.

پس نحوه کارکرد الو تعمیر به طور خلاصه شد:

دریافت درخواست از مشتری (از طریق فرم درخواست تعمیر در سایت یا اپلیکیشن یا تماس تلفنی)
هماهنگی با مشتری از جهت اعزام تکنسین به محل و یا تحویل دستگاه برای تعمیر در کارگاه مجهز الو تعمیر (در اصفهان)
برآورد هزینه و آغاز تعمیر توسط تکنسین‌های متخصص و مجرب با ارائه ضمانت کار

مخاطبان الو تعمیر چه کسانی هستند:؟

مشتریان خانگی (تمام کسانی که لوازم خانگی‌شان خراب شده)
شرکت‌ها و ادارات (تعمیرات تجهیزات اداری)

اگر ساکن اصفهان هستید و وسیله‌ای دارید که نیاز به تعمیر دارد، می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن و یا به صورت تلفنی و حتی حضوری به الو تعمیر مراجعه کنید. 

ویژگی های سامانه الو تعمیر

  • دارای جواز کسب و کار و ثبت شده
  • تعمیر و نصب تخصصی با کیفیت و در کوتاه ترین زمان
  • ضمانت تعمیر و تحویل
  • مناسب ترین هزینه خدمات تعمیر و نصب و امکان پرداخت در محل
  • هزینه رایگان پیک اختصاصی و ایاب ذهاب کارشناس فنی
  • کارشناسان مجرب و متعهد
  • سامانه آنلاین و اپلیکیشن کاربردی
  • امکان ثبت درخواست تعمیر و نصب آسان و به روش های مختلف
  • امکان پیگیری درخواست و روند تعمیر لحظه ای
  • پشتیبانی سریع و پاسخگو

تلفن : 6912 3435 031

TOP